Sevgili tecrübeli anneler. 4,5 aylık bebeğim var ve sadece emziriyorum hatta neredeyse sadece tek bir taraftan emzirmek zorunda kalıyorum diğer taraftan pek süt gelmediği için. Sorun şu sık emzirdiğim taraftaki göğsümde süt beneği, kabarcığı vs. artık ne deniliyorsa tam ondan oluşmuş durumda ve dayanılmaz bir acı veriyor. Bebeğim diş çıkarma evresinde olduğu için hele ki ısırma, çekmeye falan çalışıyor daha da canım gidiyor bu sefer. Lütfen çözümünü bilen varsa yardımcı olur musunuz? Gerçekten çok çok canım yanıyor çünkü.