Annesininbitanesiii [url=https://www.hizliresim.com/c5t0w34][img]https://i.hizliresim.com/c5t0w34.jpeg[/img][/url] iltihap mı nedir bu arkadaşlar? Az önce düştü yarın yıkayacaktık ama bilemedim çok sarı geldi içi bilgisi olan?????
Tubbbbbbb Annesininbitanesiii koku ve ateş oldu mu olduysa enfeksiyon düşünülebilir benm kızım da devamlı akıntısı geçmedi gümüş nitrat cubuguyla doktorumuz karaladı iyileşti sonra ama tahlil bermiştik enfeksiyon acısından dkktora gitmenzde fayda var
Mnurr Annesininbitanesiii Endişelenme kuzum o normal ama bekle 3-4 gğn daha bebeklerde göbek düşünce çoğunlukla oluyor benim oğlum da da olmuştu
Bdf Annesininbitanesiii 😂😂 eğer iltihap kokusu yoksa sanmıyorum. Ama iltihap kokusu alıyorsanız yüksek ihtimalle iltihap yapmış olabilir.
Annesininbitanesiii Tubbbbbbb ikiside yok şükür🙏🏻 Kurudu şimdi ama içi sarı hala sarı renk olması normal mi acaba
Zeynepp24 Eğer kanama şeklinde lekelenme olursa 2. Doz K vitamini yapıyorlar düzeliyor inşallah düzelir hemencecik 🙏