Daha önce post açıp fikirlerinizi almıştım ama hala karar veremedim. İlk kez bu kadar zorlandım birşey alırken. Şu gördüğünüz iki model varya beyaz olan Pierre Cardin 3000 TL pembe detaylı olan diğer yatak ise 2500 . O pembe detaylar koyu gri olacak . Biz bunu aldik. Ama aklım o beyaz Pierre Cardin modelin de kaldı biraz. Neden derseniz bizim ki biraz yüksek ve oğlum düşer diye korkuyorum diğeri daha alçak daha kullanışlı gibi hissediyorum. Aslında sipariş geçmişler ama değiştirmek istersem yardımcı olacaklar. Rica etsem benim için oylama yapar mısınız ? 🌸🥰🥲

