1 ay sonra işe başlıyorum. Bu yüzden artık sağım yapmaya geçip sütümü biriktirmek istiyorum. Yalnız anlamadığım birşey var. Ben bebeğimi 2-3 saatte 1 her iki meme emziriyorum. Sağımı göğüsüm doluyken yapmam gerekse ne zaman yapıcam ki iki meme emziriyorum. Emzirmeden sonra yapsam az bişey çıkıcak. Okuduğum kadarıyla 120-150 cc sağmak gerekiyormuş sanırım. Anneler yardımcı olur musunz? Sütüm mü az acaba?😕