Merhaba arkadaşlar hayırlı ramazanlar
kızım 4. Ayını bitiridi 5 e girdik
ama son 2 haftadır sürekli dişini kaşımamızı istiyor parmağı sürekli ağzında
emziği yan ağZına koyunca sert sert ıssırıyor
sizce diş çıkarmaya mı başladı acaba
daha erken gibi
siz böyle bişey yaşadınız mı bilginiz varmı ?