Tugcek7464 Merhaba anneler. Bebeğim kakasını yemiş galiba. Altını açık bırakıp 2 dk ıslak mendil almaya diğer odaya gittim kakasını yapmış yemiş galiba. Çok üzüldüm ağladım böyle bir durum yaşayan var mı mikrop kapar mı
BabyAsiia Tugcek7464 bebeğin altını açmadan önce yanına herseyini hazırlasaniz keşke. Mikrop kapmazsa sorun var demektir. Emin misiniz yediğine? Ben olsam içim içimi yer mutlaka doktora görünürüm
mihrosum Tugcek7464 aglama bunu 40 kere duydum en yakın arkadasımın kızıda yedı. Bıse olmadı merak etme
Bdf Tugcek7464 bir şey olacağını sanmıyorum ama istersen bir doktora götürün malum bir çok bakteri içeriyor kaka bir test yapılabilir.
Caglaaaa Eminmisiniz ağzını koklayın bende bezi bırakmıatım 2 dk elimi yıkayım diye acmıştı yağlamıs yere ama ağzını kokladım yememişti.
Gizemaktas Benim başıma geldi oğlum daha 1 yasind aya var ya yok arası birşeyi sabah kalktigim da kakasını yemsiti resmen. Ben çikolata sanmıştım ama megersem kakasiymis koklayinca anladım çok şükür elhamdülillah hicbirsey olmamıştı şuan 3 yaşında :)
Meltem345 Merhaba uzun zaman olmuş ama sorun oldu mu sonraki zamanda gece farketmedim bezinden çıkmış elini bulaştırmıştı kakasını ağzına götürdü mü bilmiyorum ama burnunun üstünde az bir leke vardı