Kizlar iyi aksamlar neler yapıyorsunjz bebelerle duruyolar mi agliyorlar mi bizim ki yeni uyandi en küçük ornek vercem yemek isitcam ayarladim beklemeye gelmiyor ağlıyor. Oglum tamam diyorum kucak istiyor az yere bırak gozun icine bakıyor duymazdan geldim bi kafasimi atiyor masa bacagi dolap mi desem yere ciglik cigliga ..susar msin oglum dedim yemek yicez evet acıktın mama yicez dyerek ..istedigi olsun istiyor bide sinirli bakışlar başladı kötü kötü gibi.. size göstercem dermis gibi..oysa cok tatli çocuk birden guluyo ketfi varken ses etmiyorum baslarda dediğini cok yaptım galibaa.. söz de kolay dinletemiyoruz eşime dedim sen ağırlık koy kız et yusuf yapma drek dyor açıklama yapıyorum ben genelde..oglum kafan acır yanar canın dye hep anlıyor cok akilli oglum butun ocuklar 2 yas sendrom olablir de hemde ugras arıyolar. Bisey begense de bakyorum istemiyor kızıyor..cok degisik haller..siz ne yaşadınız bu dönem..