Sedarif1903 Kızlar benim oğlum günde 5-6 kez kaka yapardı 42 günlük olduk dün sadece 2 kez yaptı. Bugün hiç yapmadı:( sadece anne sütüyle besleniyor. Acaba bi sorunmu var normali nedir bunun?
Liyam Sedarif1903 normal endişe etmeyin zamanla Azalıyo kaka sayısı zaten doktorum bi hafta yapmaması normal demişti
Aselminaa Sedarif1903 ilk zamanlar benim kizimda cok yapardi simdi 2aylik gunde 1kez yapiyor bazen 3gun suruyor
[silindi] Sedarif1903 benşm oğlum 5-6 günde bir yapardı. Sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmaması normal
Liyam Sedarif1903 cok ıkınıyosa ve yapamıyorsa belki kabız olabilir gözlemleyin baktınız bi haftadır yapamıyo poposuna zeytinyağı sürün masaj yapım yada azcık zeytinyağı içirin