(Kızım 2 ay 12 günlük)Bayanlar dün gece 3 de kızımın karnını doyurdum altını aldım otomatik sallanan beşiği var içine babynest koyduk doktorumuz hırıltısı için düz bir yere yan yatırın dediğin için dün oraya yatırdım bende yanına yatağıma yattım gece 5.30/6 civarı kalktık kızımın sesi geliyor uyanırken direndiği ses ağlama değil. Neyse yerden aldık bi anda babynestle kundaklı şekilde yüz üstü yere düşmüş aldık ağlamadı ağlamıyordu da altını aldım karını doyurdum oyun oynadık bi sıkıntı yoktu saat ikindin 3 gibş anneme geldik anneme düştüğünü söyledim annem koluna bacağına vücuduna baktı kafası şişmişti sağ tarafın arkasıyla yan tarafın üstü diyeyim artık acile gittik hemen doktor baktı farkedemedim dedi yeni bebek kafası olunca dedi röntgen çektirdik geldik doktor tamamen üzerini çıkarın vücuduna bakacağım dedi baktı bi sıkıntı görmedim röntgen de de vücudunda da tomografi isteyeceğim ama aşırı radyasyon var zararlı dedi ama çektirin dedi ama bir sıkıntı yok dedi bıngıldağı küçük olunca zarar görmüş olabilir mi ki ama röntgen de bişey görmedim dedi ne gibi zararı var tomografinin dedik kız bebek de yumurtalıklar dedi erkek de testisler dedi gelişim geriliği kanser vb dedi biz de çektirmedik 24 saat gözlemleyin dedi her zamankinden farklı sersemlik huzursuzluk fazla ağlama aşırı uyku olursa getirin dedi sizce yanlış Mı yaptık başına gelen var mı