Zeynebinannesiii Kızlar bebegım 10 aylık paranox s fitil aldım inatçı düşmeyen ateşi var tam mi atacağım yarım mı pek anlamadım
Melekler Zeynebinannesiii valla kuzu benim ki 2 yaşında tam yapıyorum bence yarım yap düşmezse 2 3 saat sonra yarım daha yaparsın ama şurup vermediysen yap verdiysen yapma