Birkizbirerkekannesiyim 16aylik kizim artik emmek istemiyor gibi 10saniye emip geri birakiyor,hamileyim diyemi acaba?5aydir aslinda hamileyim.simdi neden istemesin ?ben dusunuyordum ki,oglum dogana kadar emer.
Binnur94 Birkizbirerkekannesiyim merhaba hormonlardan dolayı sütün tadı değişiyor diyorlar o yüzden emmeyebilir
AND-20 Birkizbirerkekannesiyim olabilir doğuma da pek fazla bir şey kalmamış varlığını hisediyosa ondan da yapar. süt tadı ila ki değişmiştir içmek istemeyebilir. yemek nasıl yiyo ona bakın bence arada yine teklif edin verin aynı düzenle saatinde emzirmeye çalışın
Birkizbirerkekannesiyim Binnur94 aslinda sutumun tadi bayadir degimis durumda.Ben bu sutu nasil emiyor diye dusunuyordum.tuzlu gibi
Binnur94 Birkizbirerkekannesiyim o zaman geçici bir durumdur zaman zaman olur bu sıkıntılar üzülmeyin