Selam kızlar bugün 8 aylık olan bir oğlum var. Neler yapabiliriz siz neler yapıyorsunuz bebislerinizle:) fikir verelim birbirimize istedim. Biz kitap okuyoruz, küplerle kule yapıp yıkıyoruz, bultak oynuyoruz, halkalarla oynuyoruz. Arada yurutecle geziyoruz ve mama sandalyesinde vakit geçiriyoruz. Camdan ve balkondan bakıyoruz. Pusetle geziyoruz parkta biraz sallanıyoruz bazen:) zeka kartlarıyla vakit geçiriyoruz ama yetmiyor baska ne gibi aktiviLer yapabilirz acaba