12 aylik bebegim covid gecirdi 10 gundur karantinamiz bitti ama balgami ve öksürüğü gecmedi doktor cigerine gelmiş leke var dedi antibiyotik yazdi . Bebeği böyle olup atlatan var mi ne yapmam gerek covidden kalaan bir sey oldugu icin korkuyorum yazarsaniz sevinirim