Elifim1 Ay aşılarını olduk ama verem aşısı yoktu diğer ikidini oldu kızım gece ateşi 37.8 e çıktı fitil verdim düştü şimdidr sabahtan beri doğru düzgün emmesi tutmuyo memeyi ama keyfi yerinde gülüyo böyle iştahsızlık olması normal mi acaba ya 😔
Nurdanalkanozkan Elifim1 bende haftaya gidicem cnm aşıya beni de korkutuyor bu durum 3 tane aşı birden vurulacak 😔
Semra9613 Iki gün sürüyor sanirim 2 ay asisinin etkisi.benim yavrum uyuyamamisti cok huzursyzdu agrisi vardi sanirim.yorgunluktan ememedi gucu yoktu.sagip biberonla verdim mecburen oyle doyurdum
Cinarasaf Nurdanalkanozkan benim bebeğim daha 27 günlü k ilk aşısını cuma günü olucak inşallah 1 doz mu vuruyorlar ilk aşıyı
Nurdanalkanozkan Cinarasaf ilk ay aşısı korkutmasın seni cnm ateş yapmayan aşı hepatit b yapılacak bir tane bacağından vuruyorlar
Cinarasaf Nurdanalkanozkan içim rahatladı teşekkür ederim ateşi olursa naparim nasıl düşürürüm Die korkuyodum😊
Nurdanalkanozkan Cinarasaf cnm takip edersin sen yine baktın ki ateşi var 1 çay kaşığı calpol verebilirsin