Alparslanim Hayırlı akşamlar kizlar bisey sormak istiyorum size adetim 9 gün gecikti korunma olmamıştı birde karantinadayiz normal test yaptım ama cikmadi erken gebelik testi alsam onda çıkabilir mi olsa 8 gun gecikme var olsa testlerde cikar mi
bidibidibidi Alparslanim kesinlikle çıkar diye düşünüyorum. 10 gün sonra idrara yansıyor olması lazım