Yaseminaylin Yarın 30. Günüm sezeryan olalı fakat hala dikişlerim duruyor normal mi kızlar hiç dikişlerim iyi olmadı ama ağrım bayagı bayagı azaldı siz nasılsınız bilgisi olan paylaşabilir mi
Bir_prens_bir_prenses Yaseminaylin benmde 31. Günüm 8. Günde yapıştırmam yarim cm açılmıştı şimdi çok şükür geçti hücre yenileyici krem kullandım ben hala da kullanıyorum hiç dikiş yoktu bende yapıştırma tamamı gene de kendimi çok zorlamamaya çalışıyorum
tugberk_oguz Benımde 30. Günüm bugun Baya azaldı degıl de benım ağrım kalmadı sadece sağdaki düğüm yeri arada acıyor o kadar acaba üşütüyor musunuz
tugceyildiz Yaseminaylin keloid oluşmuş olabilir mi benim sezaryen doğum yapalı 20 ay oldu maalesef keloid oluştu mosmor duruyor 😟