Merhabalar bebeğim 3 gün önce 4. Ay aşılarını oldu ilk olarak ateşi çıktı calpol verince düştü fakat normalde çok uslu ve mutlu olan bebeğim sürekli çığlık çığlığa ağlıyor ne yaparsam yapayım susmuyor bu şekilde olan anneler var mı etki ne zaman geçiyor