[silindi] Kızlar sütüm kesildi 15 günlük şuan mama veriyorum aptamil. 3 saat uyursa 70 cc içiyor. 2 saatte kalkarsa 50 cc içiyor. Fakat kaka 2-3 günde bir yapıyor. Sizde durumlar nasıl ?
TheBaby [silindi] Bağırsağın düzene girme için mama kullanımında 15 günü tamamlamanız gerekli. Yenimi başladınız mamaya? 15 gündürmü veriyorsunuz
Ayazmom1 [silindi] oğlum şuan 2 aylık doğduğu günden beridir mama veriyorum sütüm ilk günden itibaren hiç gelmedi başta aptamil kullandım çok gaz ve kabız yaptı sma kullanıyorum şuan çok memnunum
Ayazmom1 [silindi] hayır gelmiyor maalesef ayrıca ben mama kabızlık yapmasın diye zeytinyağıda ekliyorum mamaya
SILACINAR bazı mamalar kabızlık gaz gibi sorunlar yapabiliyor normal 2 günde bi kaka yapması eger gözlemleyin bir kutu bitene kadar iyi gelmesse sma kullanin yada similac
Ayazmom1 [silindi] her maması çok olur günde ⅔ defa katın bir çayı kaşığı olması şartıyla doktorum öyle demişti