Ben hipp kullanıyordum akşamları bir kere. Gazı kucağıma alır almaz çıkarıyordu kızım. Ama artık biberonu almamaya başladı artık veremiyorum. Hemşire mama ver derse başka biberon ve mama denicem. 2 ay kullandım ilk ay 1200 gr aldı. 2.ay kontrolüne pazartesi gidicez ama evde tarttığımda 1000 gr almış gibi. Kaka sorunu da yoktu.