Kızlar 2 aylığa geri döndük 7 aylık kızım 1 haftadır grip ama şu an daha iyi. Burun açıyorum öksürüğü var . Mama yemiyor uyku uyumuyor sürekli bağırarak çıldırarak ağlıyor o kadar stresliyim ki bir haftadır çenemde 10 tane sivilce çıktı deri altında. Sizin de mi böyleydi bu aylarda kafayı yemek üzereyim atak haftası falan da değil