Ya şaka gibi. Sadece bir damla süt geldi. Bebeğim bu sefer herzamankinden çok ağladı meme de ben de sağım yapayım bakayım dedim sadece bir damla süt geldi. Hiç böyle olmamıştı yani evet azalıyordu ama hiç bu kadar azalmamıştı. Zaten takviye kullanıyorum altı aydır best lak ve solgar alıyorum günlük 3 litre su tüketiyorum bebeğim de meme düşkünü Ama niye böyle oldu Bebeğim de meme düşkünü Oturup ağladım ☹️ Emzirme danışmanım bana günde üç kere sağ yeter demişti. Sağcam bakalım ben napcam ya Mama versem bile biberonla veremem. Hem red olmasın dıye hem zaten tutmuyo bıberonu kaşık bıberon hıç sevmıyo of 😭😭😭😭