Arzymn çok geçmiş olsun😊❤️ Şükür geçmiş🙏🏻 Benim de kafamı o kurcalıyor kızımda da başka hiçbir belirti olmuyor, hafif kabarıp sönüyor aynı durum benim de bacağımda var, doğumdan sonra başladı, kızıma hamileyken de göğsümde oluyordu yumurta tüketince sönüyordu, şuan bende tamamen geçti ikisi de ara ara yememe rağmen, kızımda da öyle olur diye umuyorum, kaka vs her şey normal yumurta verdiğimde 😊