Kızlar bebeğim düne kadar kakasını rahat yapıyordu dün geceden bugüne kadar çok zorlandı sabah yapabildi ağlamaktan düzgün uyumadı gece.. beni emmiyor malesef sağmaya çalışıyorum ama günde 2 öğün kadar çıkıyor sütüm hip veriyorum hastanede hip verdikleri için degistiritsem karnı agrır dediler. Aptamil istiyordum vermek ama değistirince daha kötü olur ağrıları diye korkuyorum. Bu kabızlıga ne iyi gelir ? Rshat yapabilmesi için karın kremi sürdük damla veriyoruz bebek çayı verdim biraz .. yinede çok zorlandı.. varmı bilgisi olan ?