21 günlük anneyim 21 yıl yaşlandığımı hissediyorum.. sarılık yüzünden hastanede yattık bebeğim biberonla beslendi biberona alıştı. Sütüm çok var hepsini ememediği için sağıp sağıp biberonla verdim. Bi emzirme bi biberon, gündüz meme gece biberon şeklinde bugüne kadar idare ettim ve biberonu 2 gündür vermemeye niyet ettim. Ama çocuğun doymadigini hissediyorum, süt az olduğu için değil emmediği için. Zaten silikon uç olmazsa hiç emmiyor.. Ne yapacağımı şaşırdım 🤦🏼♀️ bir de kayınvalidem yanımda sürekli emzir çocuğu deyip duruyor sanki ben keyfimden emzirmiyorum. Böyle giderse ya memeyi tamamen bırakıp biberona dönücez ya da stresten sütüm kesilecek… Fikirlerinize ihtiyacım var bi yol gösterin bana😔