Merhabalar bebeğimin göbeği biraz dışa çıkmaya başladı kendisini çok zorladığı için doktor normal düzelir düzelmezse küçük bir operasyon olur dedi. Ama göbeği kızarık morluk gibi bunu yaşayan oldu mu? Olduysa ne yaptınız 😔 netten baktığım kadarıyla fıtıkta kızarma morarma yok. Yardımcı olun lütfen bulunduğum yerde doktor yok haftada bir geliyor 😔