Merhaba anneler 8 aylık bir kızım var pazartesi günü menenjit aşısı oldu o günden beri gece uykuları bitti onun etkisi geçmiştir diye düşünüyorum geceleri uyudugu yerde kalkmaya calısyo sürekli kıpır kıpır devamlı ayakta sallarsam uyuyo sabahlara kadar ayagımda ve bu durum beni cok yıprattı uyku gerilemesi diş vs. Olabilir mi yaşayanlar varmı aranızda şimdiden teşekkür ederim ☺️