Dilaraaaaa canm bizde 2 ay 12 günlüğüz bebeğime 90 veriyorum zaten 2 saate bir ağlıyor gene 90 veriyorum hipp mama veriyorum kutuda 130 cc 4 kasık mama yazıyor ama bence fazla birde ben chicco nün biberonunu kullanıyordum 1 dk da mama bitiyor ve ağlıyordu sonra abim e bebeğin kendi biberonu almış ti hediye onu açtım okadar yavaş akışı var ki sıcak mi diye damlaırken bile uğraşıyorum emerken yoruluyor ve mama bitince ağlamayı kesti sende dene istersen birde bizim akrabamız hipp markanın mümessili ona sorduk ta ölçüsünü kullanıyoruz bu aya 90 yeter obez yapmayın sonra cocu dedi tabi doymuyorsa yapicak bisey yok