Bugun sıyah akıntı geldi 38 günlüz nıe oldu bilmiyorum yaşayan varmı
gamze2610 normal doğum yaptıysanız normal diye biliyorum canım
Ygtakn eski kan olabilir doktora sorun yine de
Ygtakn evet normal doğum yaptım
Bebek-annesi sorıyım gıtığımde