minnakbaby Boyle yuksek yataklar kac yasindan sonra kullanilabiliyor? Bebegim 2 yasina girecek besik yatagi iptal edip bundan almak istiyorum. Yukariya yatak koymak asagiya da oyun alani yapmak istiyorum cunku odasi cok kucuk yer kazanmam lazim. Sizce erken mi yukarida yatmasi icin? [img]https://i.hizliresim.com/4ccyu31.jpg[/img][/url]liresim.com/4ccyu31]![](
Ygtakn minnakbaby cok güzelmiş bende oğluma alcam bu tarz yeni nesil yere yakın yatak yaptırdık fakat cok keskin kenarları oldugu için yeni alcaz bu tarz cok kullanışlı
BuzluKahve minnakbaby ikea’nin bu yatagi ancak 6-7 yasina kadar kullaniliyor. Sonra küçük geliyor. En azindan 11-12 yasa kadar kullanilan bir seye bakin bence, sonra da genc odasina gecer. 2 yas ust kat icin cok erken. 4 yasta anca yukari kata gecebiliyor
minnakbaby BuzluKahve anladim o zaman yatagi alta koyarim ilerde uste koyariz benim de icime sinmemisti 😊
Baby_Lena minnakbaby evwt bunlar cok guzel cıdden ama 2 yas bıraz kücük bıraz daha bılınclenıp oradan dusecegını anladıgı zaman kullanılabılır bence
Deletedmom5284 Güzel ama düşer, benim kocaman kız olan komşum düştü ayağını kırdı, bende çok düşmüşümdür ranzadan