Devrimasaf ya canım bana sorarsan aptamil verme şeker oranı çok yüksek gerek yok o kadar şekeri bebeğe yüklemeye dediğim gibi bebelac gold güzel aldırıyor ama kötü kokuyor ben değiştirmek zorunda kaldım sırf bu yüzden hemde doyurucu hipp te güzel çabuk eriyor ama doyurmuyor yine herhalde bende bebelac golda dönerim çünkü gazını kakasını güzel yapıyor