BiciNanaMusi Gunalpmomss senin baya bi karışmış yaa 🤔 benim de ilk 40 gün sürdü sonra normal regli oldum ilk 2 gun cok geldi sonra az az grldi 1 hafta sürdü bitti bir daha yuzunu goremedim 5 ay gelmedi 🤭 gecen ay oldum bu ay yine gitti sanırım ne gelen var ne giden 🤔
BiciNanaMusi fatima Bende bekliyorum ama gelmicek yine herhalde adet günüme yakın bi kasik agrım oldu belirtiler oldu sonra geçti şuan bisey yok 🤔
Alyaduru BiciNanaMusi bende 9 aylıkken olmuştum geçen ay bu ay da 2 gün geçikti ama normal mi acaba çok tedirgin oldum
BiciNanaMusi Alyaduru valahi normal sanırım benim şuan 1 hafta gecikti o kadar emin olmama rağmen 1 hafta içinde 3 kere test yaptım korka korka çok şükür negatif cıktı 😊
kuzeyto Gunalpmomss herkeste farkli oluyo sanirim canim, en iyisi doktora gorunup rahatlamak galiba. Benim cok az kanamam olmustu mesela, sadece iki gun yogundu sonra damla damla. Reglden zaten haber yok 5 ay oldu😂
Alyaduru BiciNanaMusi valla normal dogurabilsiysem onu da yapasım 2 saniyelik biley her ay şüpheye düşmektense ☺️