Civcivim_mira Kızlar 4 gün önce sezeryan oldum erken doğum oldu bebeğim küvezde daha çıkmadı benim sezeryan dikiş yerim ağrıyor dün daha iyiydi bugün daha çok ağrıyor bide sanki şişlik dolgunluk hissediyorum sezeryan yerinde normal mi ?
Melikeeeecansuu Civcivim_mira normal o şişlik 1 2 ay sonra gıdıyor ani hareket yapuosan ondan agrımıstır. Ama agrıması normal 15 20 gunde tamamen kendıne gelıyorsun
Gtmz Civcivim_mira ben ameliyat günü merdiven bile.inip çıktım ertesi 3 gün şiddetli ağrı oluyor azalması için yürüyüş yapman bol sıvı tüketip ödemini atman gerekiyor kayısı hoşafı cok iyi gelir ben feci şekilde atmıştım tümden gazi rahatlamıştım:D eğilip doğrulma bi süre ama sürekli yürü evde sürekli gezin agridikca kalk yürü. Regl olunca bile oyle yaparım agrım çoğalınca yürürüm gecer
ravzameliscanlar07 ağrıması ve şişlik çok normal heleki ağrımasıçok çok normal ben 10 günde anca ayağa kalkmıştim ağrısı geçmişti . doktorunuz kontrol etmedi mi normalde kontrol edip bandı falan çıkartması gerekiyor
Civcivim_mira ravzameliscanlar07 1 hafta sonra gel dedi pazartesi kontrole gidince bakıp çıkaracak öyle söylemişti
Gtmz Civcivim_mira bi kaç güne ağrıların birden geçecek ve bugünleri unutacaksın canim anne bol dinlenmeye bak ben her gün dus aldım bir de çok rahatlatır süte de iyi gelir
Civcivim_mira Gtmz zaten aşırı terliyorum sabaha kadar su içinde kalıyorum duşa giriyorum sabah direk inşallah geçer bebeğim eve gelene kadar ağrılar 🙏🏻🙏🏻