2.5 yaşında kızım. El ayak hastalığı olmuş. Üç gün önce gece ateşlendi. Sonra geçti sandık. İki gündür kaşıntıdan ağlıyor uyumuyor elimizden bir şey gelmiyor. Doktor şurup verdi onu da içmiyor tükürüyor. Ağlamaktan sesi kısıldı artık baygın gibi ağlıyor sadece. Şu an elleri ayakları yüzü hep su topladı. Ne kadar daha böyle sürer ne yapabilirim lütfen bilen yazsın