Emineygt tüp bebek yapacağım da , o kadar çok doktora gittim ki kimse bir sorun olmaz dedi , en son gittiğim doktor tıraşlama yapalım dedi, tüp bebekten önce tutunmasi daha rahat olurmus , ama onun da riskleri var tabii Rahim alma gibi eğer kanama olursa , ben de tüp bebek için onay verdim eğer tutmaz ise ameliyat olacağım dedim . O yüzden sordum