Aaa1234 1 aylık bebeğim var beşikte veya anakucağında sallayarak uyutuyorum sizler nasıl uyutuyorsunuz? Birde uyuduğu zaman 3 saat olduğunda mutlaka uyandırıp emziriyorum sizler nasıl yapıyorsunuz?
MyEternalLoveNoyann Aaa1234 benimki beşikte uyumuyor devamlı beni istiyor sallarken uyuyor bıraktığım an geri başlıyor ağlamaya emzirme isinide kendi zaten mutlaka 2 3 saatte bir kalkıyor benim uyandırmama gerek kalmıyor 27gunluguz bizde