Ya kızlar oğlum gece üstünü açıyor ve öyle de uyuyor ben fark edene kadar. Yeni soğuk algınlığı geçti diyordum bugün öksürüyor boğazında kalam balgamı var gibi.
Şimdi ebebek uyku tulumu nasıl? Ondan alacağım. 23-24-25 derece falan oluyor ev. 1.5 tog alacağım. Hayır kalın örtsem terliyor örtmesem üşüyecek 26 aydır çözemedim. Lütfen benim oğlum gibiler ne yapıyor?akıl verin.