Bebeğimin alt çenesinde iki tane dişi çıktı aslında erken çıkardı. 4ay 20 günlükken çıkarmıştı. Emziriyorum ilk 5dk sorun yok ama sonrasında ısırmaya başlıyor gözümden yaş gelecek kadar acıtıyor. Tepki vermemeye çalışıyorum kızmıyorum ama çok canım yanıyor. O ne olduğunun farkında bile değil. Serçe parmağımla ayırıyorum. Tekrar ağzına veriyorum. Yine aynı. Başta düzgün emiyor. Sonra tekrar ısırıyor. Zaten düzgün emmiyor kilo almıyor mama yemiyor. Süt alerjisi var, bir aydır bir gr almadı. Şimdi de bu çıktı başımıza. Ne yapabilirim? 😔