MahurunAnnesi plastik çitler oluyor ya, ben onlardan almıştım mutfağıma koyup onu da içime koyuyordum oyuncakları ile o bu şekilde oyalanıyordu arada tabi sıkılınca eline kap kaçak görmediği şeylerden veriyordum, öyle öyle oyalıyordum, genelde akşam yatırınca bir sonraki günün yemeklerini yapıyorum gün içinde ancak yemek ısıt sofra kur bulaşıkları topla şeklinde yapabiliyorum, öbür türlü çok mümkün olmuyor, bir de artık fazla titiz olmaktan vazgeçtim, sonuçta bir süre sonra büyüyecek 2-3 sene sonra tekrar titiz olabilirim diye düşünüyorum, yoksa bu yaşta hepsi böyleler