tgcanl günlük süt kullanıyordum ben. 45 dereceye ısıtıyorum. Süzme peynirin suda tuzunu alıyordum. Bir kepçe sütte peyniri iyice ezip uygun bir kapta karıştırıp makinede 6 saat bekletiyordum. 4 saat buzdolabında dinlendirip temiz bir tülbentten süzdürüyordum. Üstte kalan peynir, alta süzülen su peynir altı suyu oluyor. Buz poşetine döküp donduruyordum. Ama artık bebeğim 14 aylık oldu. File markette Harras marka organik labne var. Ondan veriyorum 😊