Denizlina nesekaan benimkide ikinci uyku geç saate kalınca gece uyumak bilmiyor bir haftadır 11 den aşağı uyumaz oldu
zeytingozlusaremm nesekaan 15 aydan önce 2 uyku olması gerekiyormuş acaba uyku aralarını mı açsanız benim kızımda 1 hfta sonra 11 aylık olacak inşallah şuan 2 uyku yapıyor ama diş çok zorluyor bizi bazen çok direniyor
Damla29 nesekaan 13 aylık ama o zamanlar 2 uyku yapıyordu eger tek uyuduysa 2.istemezse uyutmak için cok zorlamazdm zorlamanın manası yok bence eger uykusu varsa bebek kendini belli ediyor zaten uyut beni diye sizde ona göre hareket edersiniz
nesekaan Denizlina aynen biizmkide o sekılde 15:00 gıbı yatıp 16:30 gıbı uykuyu bıtırmesı lazımken uyumuyor gece uykusuna erken gecıyor bu seferde sureklı uyanmalar baslıyor
nesekaan irva 2 uyku yapınca gece uykusunada rahat gecıyor uyanmalarda olmuyor tek yapınca gece uykusundan 1 saat snra uyanmaları baslıyor
Denizlina nesekaan uyku konusunda kızım hiç sabit olmadı benimde kimi bebekler iki uykuyuda sabit 1 saatse 1 saat 45 dk ise 45 dk uyur benimki bir gün 30 uyur ertesi gün bakmışşsın 2 saat uyumuş o yüzden de gece uyku saatimizi ayarlayamıyoruz
irva nesekaan İşte biz de o sorun yok.Tek de yapsa gece uykusu sorunsuz oluyor.Ah bu çocuklar çok değişik.🤦♀️
Denizlina nesekaan olmaz mııııı bu bir haftadır benimle dalga geçiyor:D genelde uyanır mızıklar emer devam ederdi uykuya bi haftadır 5 5bucuk gibi uyumayı bırakmak istiyor