Merhaba anneler, bebeğim 6 aylık bir buçuk haftadır hasta burnu akıyor hafif öksürük vardı 2 doktora götürdüm bu günler içerisinde doktor ciğerleri temiz burnunu bol bol temizle dedi o kadar diğer götürdüğüm doktor da aynısını söyledi, gece yatarken burnu ötüyor gibi böyle fosur fosur biraz da burnu akıyor bugün gördün üst dişi çıktı çıkicak eti yarması kalmış gözüküyor diş acaba diş bunu yapar mı? Dişini farketmedigim için doktora sormadım bilen yaşayan var mı acaba 😌