Kuzum 3 ay 5 günlük. Şu an suçlama döneminde biraz huzursuz mama içmek istemiyor.3 4 saatte bir 90cc zorla içiriyorum. Umarım geçici bir dönemdir. Gülmeye 15 gün önce başlamıştık ancak sesli gülmüyor Henüz. Dün bir kere babasına sesli Güler gibi oldu daha da yok 😅 zeka kartlarını takip ediyor.odada beni takip ediyor. Aguluyoruz sürekli. Yanımda yatarken yorganın ucunu ve yastık kılıfının kenarını tutmaya çalışıyor. İki elini ortada birleştiriyor elleri zaten sürekli ağzında. Hışırtılı kitabı var ona elini dokundurup çekiyor biraz korkuyor gibi tutmaya. Az az tutmaya başladı çıngırağını 2 3 dakika tutup sallıyor sıkılınca fırlatıyor. Günde 15 20 dakika televizyonda müzik dinliyoruz çocuklar için. İlgisini çekip onlarla konuşuyor gülüyor çığlık atıyor. sesli gülmesini ve iştahının düzelmesini Dört gözle bekliyorum. Hı bi de çok çok kusuyor reflüsü olabilir dedi doktor ama kilo alımında sorun olmadığı için üzerinde durmadık. Sizde durumlar nasıl 🌸🥰