Hesabımda limit ve bakiye olmasına rağmen ne EFT yapabiliyorum ne alışveriş ne de ATM’den para çekebiliyorum. Bankayı aradım sistemsel bir sorun var gün içinde olur diyorlar. Başka açıklama yapMiyolar.. Garanti de hesabı olanlar sizinde aynı şey oldu mu?