Benim kızım 8 aylık onda da var bu anlattıklarınız, benimki yemek yememe değil tam tersi sürekli yemek istiyor sürekli ağzını açıyor eline biseyler hazırlayıp veriyorum yiyor bitince ağlamaya başlıyor bıraksam beni de yiyecek gibi hem emziriyorum hem ek gıda, beni de rahatsız ediyor bu durum neden doymuyor yada doyduğunu mu anlamıyor bilmiyor gece de karın ve gaz sancıdan uyuyamıyor bende bi yerde yanlış yapıyorum ama nerde 🥺