Kızlar ortalama bir gününüz nasıl geçiyor. Tv ile aranız nasıl. Ne gibi eğitici etkinlikler yapiyosunuz. Uyku saatleriniz nasıl gündüz uykusu varmı. Yemekle aranız nasıl. Gece 12 1 gibi uyuyoruz biz çünkü sabah erken kalkmasını istemiyorum havalar soğuduğu için. Gün içinde rahat 2 3 saatimiz tv ile geçiyor bu durum moralimi bozuyor ama onun yerine yapacak gerçekten birşey bulamıyorum bunun için her türlü öneriye açığım. Dilimiz pek gelişmiş değil yaklaşık 20 25 kelimemiz 2li cümlelerimiz var. Anne baba kalk veya anne baba van(araba) bunlar 3lu cümle sayilirmi pek emin değilim. Tam bir araba delisi boy boy arabalarımız vae sürekli araba oynuyoruz. Bu ara kusmeyi öğrendi kollarını bağlayıp surat asiyor ilk yaptigindanoakdsr sasirdimki bir isteği olmayınca öyle yapıyor hemen. Gece hala 1 2 kere uyanır. Kahvaltıyla hiç aramız yok peynir zeytin yumurta asla yemez krep patates tost salatalık tarzı yer hep. Komutları algılıyor fakat isime geleni yapar, her seslenmeme bakmaz özellikle oyun oynuyor veya tv izliyorsa arada bunlarda kafama takiliyo🤦🏻♀️. Herşeyi öğrendin istiyorum benimle sofra kurar, b.makinasi boşaltır, evleri süpürür(yanı süpürmeye çalışır süpürgeyle oynar), camlara kontrolüm altında fısfıs sıkar vs vs. Çoğu günümüz böyle geçiyor anlayacağınız. Birde bu aralar aklımda 2. Bebe fikri var gönül istiyor birde Rabbim saglikli hayırlı bir kız bebek nasip eder insAllah. Sizin gününüz nasıl geçiyor anneler arada depresyona girip çıkıyorum ama bişekilde yuvarlanıp gidiyoruz huniler hala kafamizda🥳🥳🥳