Kızlar merhaba 20 ayligiz biliyorum çok çok erken zaten de vermeye ben kıyamam gönlüm razı olmaz. Ama evde çok skliyor. Yaşıt akran arıyor. Kıyamet koparıyor evde. Etkinlik oyun tabak çanak arada tv olmasına rağmen arkadaş istyor. Bazen böyle ortamlar oluyor dünya mutlusu oluyor yolda bir çocuk görse gözünün içi gülüyor. Etrafımızda kendine göre bi bebis yok . ) oyun parkı her çocuk evleri her zaman olmuyor ev uzak. Ne yapmam lazım kreş düşüncesi olmazsa bile ne yqpalrm