Eda-07 Hanımlar erkek bebeği örümceğe bindirmek sakıncalı mıdır? bindirdiyseniz kaç aylıkken başladınız 😊
UmmuGulsumunAnnesi Eda-07 sadece erkek bebek için değil genel olarak sağlıksız diyo kuzum doktorlar karar senin tabi ki
Eda-07 Mrv38 benimkide daha 5 ay 7 gunluk daha kucuk diye pek koymuyorum ama goturebiliyo sakincasi olur mu acaba
Eda-07 Gulsen4224 benim ki 5 ay 7 gunluk aldık örümcek ama erken diye bindirmek istemiyorum ama koydugum zaman goturebiliyo falan
Gulsen4224 Eda-07 eğer düşeceği tümsek felan yok ise bindir balım korkma gözün üstünde olsun inşallah bişey olmaz benimkisi de öyle sürüyor güzelce 🤗
AskEvlat_2021 Gulsen4224 kız benimki niye sürmüyor, 🙄7 aylık yaklaşık 1 hafta oldu aldık ama sürmeyi bilmiyo bazen arkaya doğru gidiyor
Eda-07 UmmuGulsumunAnnesi Bende erkek bebekler icin biliyodum surekli yurutmek istiyo kendini yuruyemeyince agliyo acaba bu çözüm olur mu diye aldk ama
Aybukeea Eda-07 ayaklarını basamadı tam birde pipisi araya girdikçe yara olmuş hep doktoru da çok kızdı o zaman kullanınca
UmmuGulsumunAnnesi Eda-07 tutunup ayağa kalkmaya başladığı zaman yürüme arkadaşları var ondan kullanın diyolar ama sen egzersiz yaptırabilirsin mesela kasları da güçlenir böylelikle
Gulsen4224 AskEvlat_2021 sürer daha annesi benimkisi de öyle çok gitmiyor yavaş yavaş ilerliyor şuanda 🤗😘