Dullu 2 aylık aşıda bizimde olmuştu sağlık ocağı ebeler sirkeli bezle yada su ile ovun hergün zamanla dağılır demişti çocuk doktoru da şu saatten sonra ovmanız işe yaramaz ilk zamanlar ovacaktınız dedi ama kalmaz zamanla dağılır demişti uzun sürer biraz dedi 4 aylık daha yeni kayboldu