8 aylık benim oğlum çoştu mübarek eski haliyle alakası yok yanından ayırlmamızı hiç istemiyor sürekli ağlıyor uyutuyorum odadan çıktığım an çığlık kıyamet uyanıyor gecede yarım saate bir yada saat başı uyanır diş çıkartıyor şu sıralar büyüdükçe herşey dahada zorlaşıyor gerçekten uyku rutini falan hiçbişey kalmadı zaten ayağımda sallıyorum malesef bazen sabrım taşıyor oturup ağlıyorum abartısız yani 🥲 sizler ne durumdasınız benimle paylaşın en azından yalnız olmadığımı bileyim 🌸🙏🏼Allah tüm anneler sabır versin ve yardımcı olsun ..