HaticeClk Memnunmsunz rahat mı kullanımı 4 aylık 6 kilo olan bebeğim için alıcam acaba ağırlaştıkca zor oluyor mu taşımak
Umaybebek HaticeClk çok memnunum, bebeğimin de içinde rahat ettiğini düşünüyorum kızım şuan 8100 gr gayetde konforlu.
Tomi HaticeClk ben de kullandım. Sonra bir video izledim. Kadın ayağı kayıp düşüyor. Çocukta önünde, yani çocuğun üstüne düşüyor. Çocuk ölüyor. O videodan sonra hiç kullanmadım.
Umaybebek HaticeClk 8100 gr şuan her yöne olanı kullanıyorum. Çok memnunum bel ağrım hiç olmadı e bebeğin vardı onda dehşet bel ağrısı yaşardım fakat bu öyle değil. Henüz sırtımda kullanmadım belki önümüzdeki ay sırtımda kullanmaya başlarım.